2010. február 27., szombat

Pipacs

Ezt a pipacsot még tavaly anyák napjára készítettük a nagymamáknak. Újságpapírokat festettünk pirosra és zöldre. A pirosból kivágtam szirmokat (kb 5db szív-forma), vastagabb papírból 2 db kisebb kört a közepének. Az egyik kört odaadtam a gyerekeknek, hogy kenjék be ragasztóval, és szórjanak rá mákot, nyomkodják bele. A másik körre sorban ráragasztgattam a szirmokat (itt megnézhetitek, hogyan), majd a közepére ragasztottam a mákos kört. Gumilapból kivágtam egy kört, ennek segítségével a virág hátoldalához ragasztottam egy ágat. Ez lett a virág szára. Végül a zöld papírból levelet vágtunk, és azt is az ágra ragasztottuk. Ez így meglehetősen bonyolultnak hangzik, de ezek a fényképek alapján biztosan mindenkinek sikerülni fog.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése