2009. december 13., vasárnap

Labdafújás

A hétvégén Máté egyik ovistársának szülinapi zsúrján játszották a gyerekek ezt a játékot: Minden versenyző elé tegyünk a földre egy kislabdát (könnyű szivacs, vagy ping-pong, és adjunk nekik egy-egy szívószálat. Kijelölünk egy célvonalat. Az győz, aki legelőbb átfújja labdáját a célvonalon a szívószállal. Kézzel nem szabad hozzáérni!

A zsúr amúgy nekem csalódás volt: Egy játszóházba kellett vinni a gyerekeket, és a szülők nem maradtak ott! (Én igen, mert Máté közölte, hogy ha elmegyek, ő is jön) A játszóház alkalmazottja játszott velük, vezetett vetélkedőket nekik. Nekem ez olyan furcsa, hogy 4-5 éves gyerekeknek már szülők nélküli bulit rendeznek. (És ez már a második ilyen zsúr volt az utóbbi időben az ovisok között! Ez a szokás mostanában?)Én meg már előre örültem, hogy kicsit jobban megismerhetem a többi szülőt! Szerintem hangulatosabb lett volna szülőkkel! Ti hogyan szoktatok a kis barátokkal szülinapozni?

1 megjegyzés:

  1. Olyan rohanó világban élünk...A szülők meg nem nagyon foglalkoznak semmivel.

    Ez a megoldás nekem sem szimpatikus. Ha nincs otthon hely (nálunk pl: nem túl sok), akkor, ahol tartanám a zsúrt, mindenképpen ott maradnék(főleg ha én vagyok a szervező), mert egyrészt nem hagynám ott őket, másrészt pedig annyira imádom nézni az önfeledten játszó, hancúrozó kölköket :)Nekem ez szülőként öröm, nem kínszenvedés. Lehet régimódi vagyok.

    Én pl: az ovis csoportunknak csináltam egy blogot, ahova felteszem az ovis alkotásokat, meg ha megengedik, hogy az amúgy nem nyilvános ünnepekre besurranjak és készítsek pár fotót, akkor azokat is. Kértem a szülőtársakat többször is, hogy aki teheti csatlakozzon, írjon pár szót a kicsiről, meg magukról, hogy kicsit megismerhessük egymást, de azon a pár szülőn kívül, akit egyébként is ismertem egy, azaz 1 db vette a fáradtságot és írt 2-3 mondatot meg feltöltött 1-2 fotót. Meg kértem hogy vegyenek részt ők is a szerkesztésben. De semmi.
    Engem őszintén picit bánt ez a közönyösség, de nem tudok mit tenni. Egyenlőre.

    VálaszTörlés