2009. július 27., hétfő

Fodrászosdi

Ez lehet, hogy inkább "lányos" játék, de az én fiaimnak tetszett nagyon. Egy A4-es papírra rajzoltam egy arcot, és köré hatalmas hajzuhatagot. Kiszíneztem a hajat elöl és hátulról is. Körbevágtam a hajat, majd egy kisollóval az arcot is körbevágtam alulról.(csak alul! Egyben maradjon a hajjal!) Az így keletkezett résen bedugtam egy hurkapálcát és celluxszal a fej hátához rögzítettem. A hajzuhatagba függőlegesen "hajtincseket" vágtam. Az egészet beleszúrtam egy doboz gyurmába, és elküldtem a hölgyeket fodrászhoz. Kicsi fodrászaim lelkesen vágták a páciensek haját. Fodrászkodás után meg báboztunk velük.

Fodrász előtt:



... és után:

2 megjegyzés:

  1. ja de jópofa! és nagyon kreatív,legalább nem az igazi babák haja lesz a célpont,mint nekünk a hugommal annak idején....na elraktározom gyorsan magamank az ötletet...

    VálaszTörlés
  2. Mi nem igazán vettünk a fiúknak babákat, de a nagyobbik fiam sorra elkéregeti nagyijától az én és a nővérem régi babáit. Hát, mindegyik elég rövid frizurával kerül vissza a nagyihoz.

    VálaszTörlés