2009. augusztus 13., csütörtök

Kincsek a rízsben

Ez a játék nagyon megtetszett. Úgy látszik, nekem az ilyen kincskeresősek nagyon bejönnek. Elképzeltem, ahogyan a gyermekeim örömmel rázogatják, és lelkesen felkiáltanak, amikor megtalálnak valamit. És ez végre egy olyan játék, ami után nem kell takarítani! Míg aludtak elő is vettem két üveget, kb 3/4-ig megtöltöttem őket rizzsel, és beledobáltam mütyür játékokat. Mikor felébredtek örömmel játszottak vele kb fél percig, aztán kérték, segítsek kinyitni az üvegeket, és máris kezdődött a szokásos ide öntöm, odaöntöm (Hoppá! Ez mellé ment! - sebaj!) Szóval az lett a vége, hogy szépen különválogatták a rizsszemeket és a játékokat, és amikor végeztek, megint lehetett takarítani! Azért próbáljátok ki! Kíváncsi vagyok, a ti gyerekeitek "rendeltetésszerűen" fogják -e használni. (Fotó -technikai okok miatt- csak később lesz!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése