2009. november 19., csütörtök

Hóember-lánc

Közelítenek az ünnepek! Tudom, hogy sokan írtóznak ettől az időszaktól: tömeg az üzletekben, pénzköltés, vendégjárás stb. Mióta gyerekeim vannak, én különösen szeretem ezeket a heteket. A közös lakásdíszítést, süti sütést, és különösen látni az ő izgalmukat. Máténak most már szinte naponta meg kell mutatnom a naptárban, hogy mikor jön a Mikulás, és mikor jönnek az angyalkák! Ezért mostantól egyre több télapós és karácsonyi dekorációs-, illetve ajándékötletet találhattok nálam!

Ezeknek a hóembereknek az elkészítéséhez gondolom külön leírás nem szükségeltetik (már korábban mi is csináltunk hasonlót). Én kivágtam a hóember-láncot, Máté rajzolt nekik szemet, szájat, gombokat. Kivágtam fekete kalapokat, és csomagolópapírból ruhákat, orrokat a hóembereknek, végül a gyerekek felöltöztették őket.

1 megjegyzés: