2009. november 13., péntek

Játsszunk postásat!

Ma jó sokat játszottunk a tegnap elkészített postaládával:
Kiválasztottam hét olyan nyomdát, aminek az ábráit könnyen le tudom rajzolni. (Volt autó, bicikli, nyuszi, kisvakond, csizma, méhecske és fa.) Mindegyikkel rányomdáztunk egy-egy papír fecnire, és kiraktuk őket a lakás különböző pontjaira. Így kijelöltük, hogy hol van autó-város, bicikli-város, nyuszi-város stb.
Ezután összegyűjtöttünk egy halom borítékot, és én tollal "megcímeztem" őket (=rárajzoltam egy autót, vagy egy biciklit, vagy egy nyuszit stb.)
A fiúk bedobálták a leveleket a postaládába, majd nyakukba akasztottak egy-egy postástáskát (=én régi táskáim), kiszedték a leveleket a ládából és bevitték őket a postahivatalba (=szobájuk asztala). Itt a címzésnek megfelelő nyomdával le kellett pecsételniük, majd visszapakoltak a postástáskájukba, és elindultak kézbesíteni a levelet. Sok helyen alá is kellett írnom átvételkor a leveleket, de kisvakond-városban természetesen kisvakond vette át a leveleket.
Aztán kezdtük előröl...
Vajon ők majd a gyerekeikkel e-mail küldőset fognak játszani? Az nem hangzik ilyen érdekesnek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése