2010. január 28., csütörtök

7 dolog magamról

Már decemberben is kaptam egy díjat Óvónénitől, most pedig Barackviritől Köszönöm szépen!



Ez utóbbi díjjal kapcsolatban a következő teendőim vannak:

1-Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2-A logót ki kell tennem a blogomba.
3-Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4-Írni kell magamról 7 dolgot.
5-Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blogtársamnak.
6-Be kell linkelnem őket.
7-Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Az első hárommal már meg is vagyok, most jöjjön a hét dolog magamról:

1. Eredetileg angol és magyar szakon végeztem, de sohasem tanítottam középiskolában, és erre nem is vágyom. (angolt tanítottam magán tanítványoknak) Vendéglátóipari főiskolát is végeztem, a gyerkőcök előtt szállodákban dolgoztam, és bár szerettem, nem biztos, hogy vissza szeretnék menni. Hogy mi leszek, ha nagy leszek? Hát, azt még nem tudom!

2. Nagyon szeretek olvasni, és régen igazi könyvmoly voltam, de sajnos mostanában messze kevesebbet olvasok, mint igényem lenne rá. Ezen változtatnom kell! Néhány nagy kedvenc: Kundera: Hallhatatlanság, A lét elviselhetetlen könnyűsége; Hermann Hesse: Demian, A pusztai farkas; Hemingway: Fiesta; Fitzgerald: A nagy Gatsby; Salinger összes írása, de talán a legnagyobb kedvenc a Franny és Zooey; Márquez írásai, Márai könyvei, Szerb Antaltól az Utas és holdvilág, Füst Milántól a Feleségem története, Kaffka Margittól a Színek és évek....

3.Korán kelő típus vagyok. Nekem úgy a legideálisabb a napom, ha este 10-kor lefekszem, és reggel 4-kor kelek. A hajnalokat leginkább nyáron imádom!

4. Bár tudom, hogy ez nem helyes, de nem szeretek túl sok időt alvással tölteni. Sajnálom rá az időt.

5. Több évig tanultam bharatanátjamot, dél-indiai klasszikus táncot Somi Panninál. Ez egy gyönyörű, nagy koncentrációt és jó fizikumot igénylő tánc. Nagyon szeretném majd a jövőben még folytatni!

6. Valamelyik bejegyzésemnél írtam, hogy Dani makacs. Hát igen, nagyon makacs! Legalábbis Máté után annak érezzük, mert Máté amolyan "nagyon jó gyerek". Danika makacsságát valószínűleg tőlem örökölte. Első kerek, egész mondataim között szerepelt az "Akkor is az lesz, amit én akarok!" mondat, amit állítólag nem sokkal két éves korom utántól vörös fejjel, toporzékolva sokszor hangoztattam.

7.Nagyon édesszájú vagyok. Szinte bármennyi édességet képes vagyok felfalni.

Ezzel is megvolnék! Az 5. teendővel már egy kicsit bajban vagyok. Annyi mindenki megkapta már! Ezért inkább azt javasolnám, hogy aki szeretne írni magáról, az jelezze nálam, és én továbbgurítom neki a kérdést!

2 megjegyzés:

  1. Ne tudd meg a 3-as pontodat mennyire irigylem!!! Ha én le tudnék feküdni 10kor(ez még menne is, csak a net- és egyéb hobby függőségekből kéne engedni) és utána 4kor föl tudnék kelni.... Minden olyan szép lehetne... :o)))

    VálaszTörlés
  2. Bubi! Bizony nagy kincs reggelente az a 3 óra csönd!:)

    VálaszTörlés