2009. szeptember 3., csütörtök

Őszi dekoráció - 1

Lassan beköszönt az ősz, bár még szerencsére igazán nyárias az idő. Kicsit fáj, hogy elmúlt a nyár, de az őszt is nagyon szeretem. A gyönyörű színeit, a füstös illatát, a kirándulásokat, a levél- és gesztenye gyűjtögetést ... A téllel viszont nem tudok megbarátkozni. Korán sötétedik, hideg van, latyak van. Egyedül a karácsonyi készülődést szeretem a télben, úgyhogy a januárt és a februárt általában nehezen viselem. No de ne szaladjunk ennyire előre!
Ezeket az őszi, ablakra vagy bútorra gyurmaragsztóval felragasztható díszeket már két éve csináltam, de még mindig nagyon szépek, nem fakultak meg.
Lepréseltünk szép leveleket, majd belamináltam és körbevágtam.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez nagyon jó ötlet. Virággal is próbáltad már?
    Fruzsi

    VálaszTörlés
  2. Szándékomban állt, de nekem valahogy sosem sikerülnek szépen a préselt virágok. Lehet, hogy nem a megfelelő virágokkal próbálkoztam.

    VálaszTörlés