2009. szeptember 21., hétfő

Torták

Ma kivételesen nem játszunk, hanem tortázunk!
Ma van Máté névnapja, ezért vitt az óvodába tortát, amivel egyben a nyári születésnapját is megünnepelték. Tavaly névnapjára készítettem itthonra ilyen városkás tortát, és mindenképpen ilyet szeretett volna vinni az oviba. Sajnos az óvodába nem szabad otthon sütött tortát vinni (ÁNTSZ miatt), így csak annyit tudtam kicsikarni, hogy a cukrászdában sült tortát én díszíthessem fel a szintén cukrászdában vett marcipánnal. (Sosem szoktam cukrászdából tortát rendelni, így a horribilis árán kissé ledöbbentem. Itthon a töredékéből kijött volna.)






Ha már így nekiültünk sütizni, mutatok még néhány régebbit is. A focipályás torta a fiúk apukájának készült névnapra:






A szerszámosláda-tortának csak az ötlete az enyém, a kivitelezés nővérem és párja keze munkáját dícséri. Kisfiúknak készítették szülinapra.



Egy almafa torta Máténak:



és egy kukásautó torta Daninak:

4 megjegyzés: