2010. március 30., kedd

Átlátszó tojások

Ezek a szép ablakba akasztható húsvéti díszek így készültek: fehér papírból kivágtam egy-egy tojásformát, és celluxszal az asztalhoz ragasztottam. Erre öntapadós fóliát raktam a ragadós oldalával FELFELÉ. Ezt is rögzítettem az asztalra, hogy ne mozogjon el. Kikészítettem szalagmaradékokat, színes papírfecniket, csillámport stb. Ezekkel feldíszítettük a tojásokat. Ha a díszítés kész volt, a tetejére egy kis fonalat raktam, hogy felakasztható legyen, majd ráborítottam még egy ív öntapadós fóliát (hogy a kettő közé ragadjanak a díszek). Még az asztalon körberajzoltam a fóliatojást, felszedtem az asztalról és körbevágtam. Egyszerű és látványos!





Az ötlet itt tetszett meg.

2 megjegyzés:

  1. Na ezt tuti kipróbáljuk holnap :) Nagyon jó ötlet!!!

    VálaszTörlés
  2. Próbáljátok! Nagyon szép, mikor átsüt rajta a nap, csak úgy nem sikerült róla normális képet csinálnom!

    VálaszTörlés