2009. október 14., szerda

Építőkönyvek

Az Építőkönyv - sorozatot szeretném figyelmetekbe ajánlani. Azt hiszem háromféle van:

Szerelőműhely (fiaim nagy kedvence)



Tanya



Bababolt





Az épületek darabjai perforálva vannak a könyvben, úgyhogy könnyen kiszedhetők, nem kell a vágással bíbelődni. Bár a könyvekre rá van írva, hogy ragasztót sem kell hozzá használni, azért, ha azt akarjuk, hogy kicsit strapabíróbb legyen, szükségünk lesz celluxra. Nekünk elég sokáig bírták a strapát. Én kb 1,5 éve készítettem el őket és nagyjából 1 év után kezdtek elég romosan kinézni. (Ehhez persze tudni kell, hogy Dani kezébe sokáig nem adtuk, Máté pedig nagyon óvatos gyerkőc. Még soha egy könyvlapot nem tépett el, soha nem firkált bele egy könyvbe sem. Egyszer felvettem neki, hogy a Boribon könyvekben lévő kifestőt kiszínezhetné, erre ő nagyon felháborodott, és majdnem elsírta magát, hogy nehogy már könyvbe színezzünk.)
Figyelem: Csak azoknak az anyukáknak vagy apukáknak ajánlom, akiknek egyrészről van rá kb 2 szabad órájuk, másrészről, nem áll égnek a hajuk az ilyen pepecselő munkától!
Amúgy a végeredmény szerintem csuda klassz. Én valószínűleg a szerelőműhelyt megcsinálom a skacoknak újra, mert imádták.

4 megjegyzés:

  1. De kár, hogy Eszti még csak 1,5 éves.. :) Most találtam rá a blogodra, hűséges olvasó leszek, nagyon jók az ötletek! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is most találtam ide és nagyon örültem annak amit itt találtam. Jövök még sokszor, mert nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia, itt egy új rajongó, olvasó! Bár két lánykám van, de megfogtál. Könyvjelzőzlek.
    Réka

    VálaszTörlés
  4. Üdvözlet minden újonnan érkezőnek!

    VálaszTörlés