2009. október 14., szerda

Torta

Máté ma azt kérte, hogy készítsünk tortát. No nem igazit, hanem játékot. Gyurmából már sokszor készítettünk, most inkább papírból álltunk neki. Kartonpapírra karikákat rajzoltam egy pohár segítségével (szám szerint 13-t, de persze ez mindegy) és kivágtam őket. Ezután a fiúk kifestették a lapokat, figyelve rá, hogy a széle is festékes legyen. Készültek csoki- (barna), vanília- (sárga), eper- (piros), és áfonya (kék) rétegek. Mikor a lapok megszáradtak, összeragasztottam őket, a tetejét pedig pici fehér csillagokkal díszítettük (kiszúróval csináltuk a csillagokat). Kisollóval lyukakat fúrtam bele, ebbe kerültek a gyertyák. A végeredmény mindenkinek nagyon tetszett, de persze az egészben az volt a legeslegjobb, amikor meggyújtottuk a gyertyákat, majd elfújtuk, majd megint meggyújtottuk, és elfújtuk, majd megint meggyújtottuk...



4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Annyira jó ötleteid vannak! Nincs kedved csatlakozni egy lapbook-csapathoz?
    Itt olvashatod: www.lapbookmaniasok.blogspot.com
    Szeretettel várunk!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Virág, hogy kérded! Tetszik is nekem nagyon ez a lapbookozás (hű, ez így elég rondán néz ki leírva), de úgy érzem, egyrészt most erre nincs energiám, másrészt talán még egy kicsit korai nekünk. (bár ez nyilván azon múlik mit teszek bele.) Mindenesetre figyelemmel kísérlek benneteket, aztán lehet, hogy engem is elkap a láz!

    VálaszTörlés
  3. Persze, gyere, ha kedved lesz! :)

    VálaszTörlés