2009. október 10., szombat

Pókháló

Még a Nagy Sportágválasztó rendezvényen láttam ezt az ötletet. (A rendezvény amúgy nagyon jó volt! Mindenkinek ajánlom! Valamikor tavasszal lesz a következő.) Szóval egy kijelölt kisebb területen belül keresztbe-kasul ki voltak feszítve kötelek, és néhány műanyag pók volt ráakasztva. A gyerekeknek úgy kellett az egyik oldalról a túlpartra átmászni, kúszni, lépkedni, hogy ne érjenek hozzá a pókhálóhoz.
Ezt próbáltam itthon reprodukálni: fonalat tekergettem keresztbe kasul a szobában, a bútorokhoz kötve. Az az igazság, hogy a gyerekeknek nagyon tetszett, de én folyamatos frászban voltam, hogy mikor esnek el a fonalban. (ezért nem készült fénykép sem, nem mertem kimenni a szobából a gépért)
Miután felgombolyítottuk a fonalakat (az sem volt kis móka), készítettem nekik ezt a pókhálót pókkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése